איים גוינג טו מיאמי- חוויות מעיר הנופש האולטימטיבית

סוכריות:

• מיאמי היא עיר נופש “קלאסית”, מתאימה לחופשת בטן-גב.
  • מזג האוויר טוב כל השנה!
  • חופים נחמדים מאוד.
  • קרוב לנמל שממנו יוצאים קרוזים. אם כבר הגעתם למיאמי, צאו לקרוז!
  • עדיף ללון באיזור South Beach, שם רוב חיי הלילה והאטרקציות התיירותיות. גם הנמל יותר קרוב לשם.
  • ב-Ocean Drive מרוכזים כל המועדונים השווים.
  • יש מועדונים נהדרים בתוך בתי מלון לאורך החוף (Collins Avenue).
  • לינקולן רואד- לא לפספס.
  • מקומות מקסימים שכדאי לבקר בהם: Little Havana, Bayside Marketplace, Espanola Way
  • לשומרי הכשרות- ניתן למצוא מגוון של מסעדות כשרות ובתי חב”ד.

כרישים:

• אין במיאמי הרבה אטרקציות תיירותיות.
  • עיר שממצה את עצמה מאוד מהר.
  • מאוד מאוד קשה להסתדר בלי רכב!
  • המוניות יקרות מאוד. למשל, מונית מה-North beach ל-South beach עולה 30-40 דולר!
  • מרחקים גדולים ממקום למקום (למשל, מהמלון שלנו ל-Ocean Drive לקח 40 דקות נסיעה)

מיאמי- עיר נופש עם מזג אויר מצוין וחופים מעולים. “בסיס” ידוע ליציאה לקרוזים (יש בה נמל וגם בעיר הסמוכה, פורט לודרדייל). ישנה רצועת חוף ארוכה ולגונות שיוצאות ממנה. בכל פעם שהגענו למיאמי, שילבנו את הביקור גם עם ניו יורק.

בפעם הראשונה במיאמי התאכסנו אצל קרובי משפחה באיזור Sunny Isles Beach, קרוב לבית חב”ד ולמרכזים יהודיים אחרים. בפעם השנייה לנו במלון Newport Beachside Hotel, מלון 4 כוכבים גדול במחיר סביר. בכל אחת מהפעמים יצאנו לקרוז, כך שהיו לנו 3 ימים נטו במיאמי.

כיאה לעיר נופש אמיתית, עיקר האטרקציות בעיר סובבות סביב שופינג, חופים וחיי לילה.

מיאמי: שופינג, חופים וחיי לילה. צילום: pixabay

מסלול הטיול:

ביום הראשון, אכלנו במסעדת Duffy’s באיזור ה-North Beach, סוג של ביסטרו-פאב מאוד נחמד, על לגונה. אוכל טוב. מדובר ברשת מסעדות שיש לה סניפים רבים ברחבי פלורידה. אחר כך קפצנו לים.

במיאמי יש המון מתחמי קניות שמפוזרים ברחבי העיר (כמו BIG או יכין סנטר בארץ) והמחירים של הבגדים מאוד זולים. במיוחד ברשת Marshalls. מומלץ!

מתחמי קניות גדולים במיאמי. צילום: שלומית סופיוף

חיי הלילה במיאמי מצויינים. הם מרוכזים באיזור ה-South Beach. חפשו את רחוב Ocean Drive, מעין מדרחוב עם פאבים, מסעדות ואינספור מועדונים. בהרבה מהברים יש הופעות חיות.

ביקרנו במועדון Mango’s, המועדון הכי שווה במיאמי- כולל כמה רחבות (היפהופ, אלקטרוני, לטיני וכו’) עם הופעות סלסה  מדהימות. לא לפספס!

לאחר מכן יצאנו למועדון Nikki beach– לאונג’ בר מגניב. חלק מרשת עולמית של ברים (יצא לי לבקר בכמה מקומות של הרשת בעולם והם אף פעם לא מאכזבים). הוא ממוקם על הים ויש שם מיטות שיזוף וכסאות חוף (אין כמו לשתות קוקטייל בערב על מיטת שיזוף :))

חוץ מזה, יש באושן דרייב ברים על הגג (Rooftop bars) ממש שווים.

ביום לאחר מכן יצאנו לקרוז וחזרנו לאחר חמישה ימים.

ביום השני במיאמי, נסענו לקניון Aventura. זהו קניון ענק ויוקרתי. בפעם הראשונה אכלתי ברשת Cheesecake Factory, רשת המסעדות האהובה עלי בארה”ב. ההמלצות שלי: אגרול אבוקדו, פסטת ארבעת הגבינות ועוגת גודייאבה (עוגה שאפשר להגדיר אותה כאלוהית).

בערב יצאנו לקונגרס סלסה בינלאומי שהתקיים במלון Fontainebleau. מדובר במלון ענק עם המון מתחמים. יש בו מספר מועדונים  שווים.

ביום השלישי ביקרנו ב- Lincoln Road, מדרחוב עם חנויות, מעין קניון שמתפרס על רחוב שלם. יש בו המון חנויות אלקטרוניקה, חנויות בגדים ונעליים. לחובבות האיפור- אל תפספסו את החנות Kiko Milano– חנות איפור איכותי במחירי רצפה.

אכלנו צהריים במסעדה האסייתית “סושי סמבה“- מומלץ מאוד!

לחובבי הבשר, מומלץ לנסות את מסעדת Shake Shack (רשת המבורגרים).

מקומות נוספים שביקרנו בהם (בביקור נוסף):

Little Havana- שכונה המאופיינת במהגרים רבים מקובה. אפשר למצוא בה חנויות עם מזכרות קובניות ופאבים ומסעדות עם מוזיקה קובנית. נחמד לבקר שם אם אתם מגיעים לאיזור, לא הייתי מגיעה במיוחד.

Little Havana. צילום: שלומית סופיוף

Espanola Way- איזור בסאות’ ביץ’ שבנוי מרחובות יפיפיים בסגנון ספרדי ומסעדות נחמדות.

Espanola way. צילום: שלומית סופיוף

Bayside Marketplace– מתחם עם דוכנים (מעין “שוק”) וחנויות, עם הרבה מסעדות ובתי קפה ליד הים.

Sawgrass Mills– אחד הקניונים (אאוטלט) הכי גדולים בארה”ב, נמצא בפורט לודרדייל במרחק נסיעה ממיאמי (כ-20 דקות מה-North Beach). מתחם ע-נ-ק של חנויות מותגים (באמת זול). יש שם את כל המותגים המוכרים (אדידס, אלדו, קרטרס, דיזל, DKNY, GAP, Gucci, ועוד ועוד). אם אתם חובבי שופינג, להקדיש לו לפחות חצי יום עד יום. אם אין לכם רכב, יש שאטלים זולים ממיאמי שמגיעים לשם.

שיהיה לכם טיוליס נפלא!

אהבתם? עשו לי לייק בפייסבוק!