חיים בלה לה לנד- חוויות מלוס אנג’לס

סוכריות

  • עיר גדולה עם כמה אטרקציות תיירותיות שוות. 
  • לא לוותר על יוניברסל סטודיוס, שדרות הוליווד, סנטה מוניקה ווניס ביץ’.
  • כדאי ללון באיזור שדרות הוליווד או סנטה מוניקה, אבל למעשה זה לא כ”כ משנה כי אין מרכז תיירותי אחד.
  • חיי לילה טובים.

כרישים

  • עיר ענקית, קשה להסתדר בלי רכב. אפשר לשכור רכב במחיר סביר, אבל שימו לב שאתם סוגרים ביטוח מראש! לנו “עשו קטע”- חברת ההשכרה אמרה לנו שהביטוח שעשינו בסיסי בלבד והיינו צריכים לשלם המון כסף על ביטוח נוסף. שימו לב שאתם שוכרים רכב עם ביטוח.
  • יש הרבה פקקים והחניה יקרה מאוד (בעיקר באיזור שדרות הוליווד). באיזורים אחרים בעיר החניה לרוב בחינם. 
  • עיר יקרה (שופינג, לינה).
  • מוזיאון ריפלי- אפשר לוותר.

 

ללוס אנג’לס הגענו לקראת סוף ירח הדבש שלנו (שארך שלושה חודשים), כשהחלטנו לעשות טיול במערב ארה”ב. היו לנו 10 ימים, אז החלטנו על מסלול של לוס אנג’לס-סן דייגו-לאס וגאס. בלוס אנג’לס ביקרנו 3 ימים.

ביום הראשון, שכרנו רכב בחברת השכרה (מראש). משם נסענו ישר לשדרות הוליווד (חניה באיזור עולה 20$). בשדרת הכוכבים של הוליווד יש המון כוכבים על המדרכה עם שמות של כוכבים הוליוודים. חוץ מזה, יש שם מוזיאונים מגניבים, חנויות רבות, מסעדות וברים. ליד התיאטרון הסיני היו אנשים מחופשים שאפשר להצטלם איתם.

ג’וני דפ בשדרות הוליווד

קנינו שם כרטיס סים אמריקאי. מחיר: 40$ לחודש עם אינטרנט חופשי.

ביקרנו במוזיאון השעווה “מדאם טוסו“, די דומה לשאר המוזיאונים של מאדם טוסו בעולם: בובות שעווה של דמויות הוליוודיות, זמרים ופוליטיקאים.

מרלין מונרו במוזיאון מדאם טוסו

 

משם המשכנו למוזיאון “ריפלי- תאמינו או לא“, מכיל עובדות מוזרות ודברים מהאוסף האישי של ריפלי. יש בו גם יצירות מיוחדות של אמני רוק ופופ. 

דיוקן של ג’ימי הנדריקס הבנוי ממפרטים. מוזיאון ריפלי

בערב המשכנו לדירת ה-airbnb ששכרנו.

ביום השני, נסענו ליוניברסיאל סטודיוס (Universal Studios). מחוץ לאולפנים יש מתחם של מסעדות ושם אכלנו ארוחת בוקר. רכשנו בכניסה כרטיס משולב לאולפנים ולסי וורלד בסן דייגו.

הפארק ממש גדול ומאוד מהנה, גם לילדים וגם למבוגרים. יש שם מתקן בשם “בית האימה”- מבנה מפחיד שיש בו שחקנים שמחופשים לשדים ומכשפות שמנסים להפחיד אותך. יש גם מתקנים מושקעים מאוד שכוללים סרטים תלת ממדיים ומעין “סירות” זזות. כמו כן, יש מעין סיור מודרך באוטובוס שעובר דרך האולפנים עצמם ומראה את התפאורות של הסרטים (למשל, עיר שלמה שמצלמים אותה לסרטים וסדרות שונות). 

צפינו במופע בשם “עולם המים” המתרחש על אגם מלאכותי, שעליו השחקנים, המחופשים לפיראטים, שטו ונלחמו זה בזה. הצטלמנו עם דמויות מחופשות.

בערב הלכנו להתפלל בבית חב”ד בשכונה יהודית.זו שכונה עם המון המון ישראלים. אכלנו ארוחת ערב שבת אצל משפחה ישראלית מקסימה, שהזמינה אותנו במקום.

ביום השלישי נסענו לבוורלי הילס כדי לחוות קצת את השכונה הנוצצת. טיילנו ב”רודיאו דרייב”- רחוב עם חנויות יוקרתיות. משם המשכנו לקניון Beverly Center, קניון נחמד בבברלי הילס עם חנויות שוות (במיוחד חרשנו על חנות השוקולד של “גודייבה”). 

משם המשכנו לסנטה מוניקה- שם יש מדרחוב עם חנויות ומופעי רחוב מגניבים (זמרים, נגנים, רקדנים וכו’). יחסית קרוב למדרחוב נמצא המזח של סנטה מוניקה, שם יש מעין לונה פארק, דוכנים שונים ומסעדות. אווירה מאוד תוססת. אחת ממסעדות הדגים הנחמדות שסעדנו בה היא The Albright.

חוף סנטה מוניקה.

היעד הבא: חוף וניס (Venice beach). יש שם אווירה קצת “היפית”, הרבה אנשים שמתלבשים משונה, דוכני מזכרות ודוכני מזון מהיר.

בערב עשינו סיבוב מועדונים מאורגן (Club Crawl). בהרבה מקומות בעולם מוצעים סיבובי ברים או סיבובי מועדונים מאורגנים. הקונספט הוא שמשלמים סכום מסוים תמורת סיבוב קבוצתי (עם תיירים מכל העולם ומקומיים) בין מועדונים שונים בעיר ו-5 שתייה חינם במועדונים השונים. מאוד נחמד, לקחו אותנו למועדונים שווים באיזור שדרות הוליווד. 

שיהיה לכם טיוליס נפלא!

אהבתם? עשו לי לייק בפייסבוק!

Comments

comments