עשרת החופים הכי יפים בעולם

היום רציתי לשתף אתכם לא ביעד אחד ספציפי, אלא בכמה.

בגלל שיצא לי לטייל הרבה בעולם ולראות ולחוות חופים מדהימים רבים, רציתי לספר לכם על חופים הכי יפים שיצא לי לראות!

אז… מה ברשימה?

מקום 10- חוף סנטה מוניקה, קליפורניה, ארצות הברית

אחד החופים המוכרים ברשימה. הוא נכנס לרשימה לא בגלל יופיו, אלא בגלל האווירה. המון אנשים עושים ג’וגינג, דוכנים, מסעדות קטנות ומגניבות וכמה מתקני שעשועים הופכים את החוף הזה לאחד המקומות השווים בחוף המערבי.

תוכלו לקרוא כאן על הטיול שלנו בלוס אנג’לס

 

סנטה מוניקה, ארצות הברית

 

מקום 9- קי ווסט, פלורידה, ארצות הברית 

בצד השני של ארצות הברית, בחוף המזרחי, ישנו אי קטן וחמוד בשם Key West. האי, מקום מושבו של המינגווי, מלא בחנויות ופאבים, אווירה תיירותית של נופש וכמובן חופים קריבים מהממים.

לקי ווסט הגענו במסגרת קרוז של רויאן קריביאן

קי ווסט, פלורידה

מקום 8- חוף הד רין, קופנגן, תאילנד

קשה לבחור חוף אחד בתאילנד, שכן יש בה המון חופים שווים. רק המילה “תאילנד” יוצרת אצלי אסוציאציה של שילוב בין חוף+ שייק + שמשיה. אז למה בחרתי בהד רין, המוכר והאהוב על הישראלים? כנראה השילוב בין מסיבות פול מון, שייקים, באקטים ונדנדה פוטוגנית במיוחד.

קופנגן, תאילנד

מקום 7- חוף אבל טסמן, ניו זילנד

לניו זילנד מזג אוויר “קצת” משוגע ולרוב קר שם גם בקיץ. לכן ברוב החופים, גם היפים ביותר, אי אפשר להתרחץ (אלא אם בא לכם להפוך לשלגון). הדבר נכון גם לגבי אבל טסמן. Abel Tasman, פארק לאומי ענק באי הדרומי של ניו זילנד, משלב בין יער גשם לחוף מדהים. אפשר ללכת לאורך החוף במשך כמה ימים (טרק ידוע ונודע, אחד מה-Great Walks של ניו זילנד), לנסוע ב-water taxi או לשוט בקייאק לאורך החוף. נכון שאי אפשר ממש לשחות בים, אבל אם נפלתם על היום חם, אפשר לשכשך. הצבע של המים מדהים (ירוק בהיר) וכמו ברוב האי הדרומי- תחושה מוחלטת של טבע שלא נהרס.

חוף אבל טזמן, ניו זילנד

מקום 6- חוף לבדי, האיטי

באחת העצירות בקרוז של רויאל קריביאן, הגענו לחוף מאוד מיוחד בהאיטי. מה שמיוחד בו- המים היו בשני צבעים שונים! גם כחול וגם ירוק במקביל. החוף עצמו שייך לרויאל קריביאן, כלומר אפשר להגיע אליו רק בהפלגה. על החוף מקימים (בימים שבהם מגיעות הפלגות) דוכנים של אמנות מקומית ומזכרות ואטרקציות שונות מטעם החברה (כמו אומגה). אבל האטרקציה המרכזית היא החוף עצמו.

להאיטי הגענו בקרוז מדהים של רויאל קריביאן

חוף לבדי, האיטי

מקום 5- חוף אנקון (Ancon), קובה

חול ים בתולי, סרטנים שמסתובבים בחופשיות, שמשיות מעץ, קובנים נחמדים – מה צריך יותר מזה בחיים? חוף אנקון, שנמצא ליד טרינידד בקובה שווה ביקור. רק תזהרו מהיתושים בשעות הערב.

חוף אנקון, טרינידד, קובה. צילום: איב גורליק

מקום 4- חוף מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה

עוד חוף ברשימה שהוא גם שמורת טבע. קוסטה ריקה ידועה בחופים שלה ובסצנת גלישת הגלים. אבל מה שמיוחד במנואל אנטוניו הוא השילוב בין החוף המדהים לשמורת הטבע, מלאת חיות נדירות, ציפורים ועצלנים. כן, אותה חיה שמטפסת על עצים ומתעצלת לרדת.

מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה

מקום 3- נסאו, באהמס

ההגדרה הקלאסית לחוף קריבי קלאסי- חול לבן, עצי קוקוס, מים צלולים ומוזיקה קריבית. מה צריך יותר מזה בחיים?

אפשר להגיע לנסאו בקרוז

מקום 2- חוף אמופי, קארפטוס, יוון

קצת מוזר שבמקום השני ברשימה נמצא חוף כל כך קרוב לארץ. במרחק של רק שעה וחצי נסיעה מנתב”ג נמצאת הפנינה היוונית “קארפטוס”- אי מדהים עם חופים מושלמים. החוף המדהים ביותר נקרא Amopi. הוא נראה כמו בריכה שקופה וממנו נשקף נוף מדהים של צוקים. יכולים לקרוא עוד על קרפאטוס כאן (וגם לצפות בסרטון שלנו כאן).

חוף אמופי, קרפאטוס, יוון

מקום 1- בורה בורה, הפולינזיה הצרפתית

מהחוף הכי קרוב ברשימה לחוף הכי רחוק- בצד השני של העולם נמצאת שרשרת איים בשם “הפולינזה הצרפתית”. אחד מהאיים נקרא Bora Bora, אי קסום עם האנשים הכי נחמדים שיצא לי לפגוש והחופים הכי מדהימים. מסוג המקומות שצריך לשפשף את העיניים שוב ושוב ועדיין לא להאמין למה שהן רואות. חולות מבריקים, ערסלים ועצי קוקוס, חופים מאוד שקטים ועם עולם חי עשיר (דולפינים, כרישים, מנטה ריי הם רק חלק מהחיות שתוכלו לשחות איתן).

המקום המושלם לירח דבש!

מוזמנים לכתוב לי בתגובות על חופים נוספים !

 

Comments

comments

2 thoughts on “עשרת החופים הכי יפים בעולם”

  1. וואו שלומית, איזה כיף שהספקת לבקר בכל כך הרבה חופים מדהימים…
    הייתי רק באחד מהרשימה הזאת, בהחלט יש לאן לשאוף 🙂

    1. הי יערה, תודה על התגובה!
      בהחלט, ממליצה בחום 🙂 גם לי יש עוד המון חופים שעדיין לא ביקרתי בהם, מקווה לבקר בעוד חופים שווים.

Comments are closed.