שייט על הוד מעלתה- קרוז ברויאל קריביאן Majesty of the Seas

סוכריות:

• ספינה מדהימה, מתאימה כקרוז ראשון.
  • רויאל קריביאן היא חברת קרוזים מעולה, שמה את השירות במקום הראשון- החדרנים, פקידי הקבלה והמלצרים, כולם מצוינים ונחמדים מאוד.
  • השיט הספציפי שעשינו עם האוניה, הקריביים המזרחיים, עובר במקומות מהממים. לדעתי מוצלח יותר מהקריבים המערביים.
  • אוכל מצוין ומגוון.
  • בידור ברמה גבוהה (מסיבות, סטנד-אפ, מופעים)
  • בגלל שהספינה לא ענקית, אפשר להכיר אנשים.

כרישים:

• חדרים קטנים מאוד.
  • אוניה בינונית בגודלה, אין בה את כל התוספות של הספינות הגדולות (אין הרבה מסעדות ומופעים גרנדיוזים).
  • אופציות הבילוי והבידור מוגבלות למדי.
  • האטרקציות שלוקחים מהספינה מאוד יקרות.
  • Wifi בתשלום גבוה בספינה (למרות שזה לא נורא, כי האוניה במסלול הזה עוצרת כל יום ביעד אחר).
  • יש רק כמה שעות בכל יעד, אי אפשר להישאר מעבר לשעה מסוימת (בדרך כלל בסביבות 17:00).

הקרוז על Majesty of the Seas היה הקרוז הראשון שלי ושל מני. למעשה, יצאנו לקרוז ביחד קצת אחרי שהכרנו (דרך אתר “למטייל”).

למני היה קשה לשכנע אותי לצאת איתו לקרוז. זה תמיד הצטייר בפני כ”טיול של זקנים”. אחרי הקרוז הזה שנינו התאהבנו בקונספט וכרגע קרוז הוא קונספט הטיולים המועדף עלינו (אפילו התראיינו לכתבה בערוץ 2 בנושא קרוזים). אני מאוד מקווה שאחרי שתקראו את הכתבה הזאת גם לכם יהיה חשק לקרוז 🙂

יש המון סוגים של “תיירי קרוז”- המון משפחות, זוגות בירח דבש אבל גם חבר’ה צעירים מכל העולם.

המסלול שעשינו ארך 4 ימים ועבר בנסאו, קוקו-קיי (אי פרטי של רויאל קריביאן בקריביים) ובקי ווסט. בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה שלנו על אוניית קרוז, הגודל של האונייה הדהים אותנו (אח”כ יצא לנו להיות באונייה גדולה יותר). מדובר בבית מלון חמישה כוכבים פלוס, ענק (14 קומות!) ומפואר, ששט. בכל עצירה אפשר לרדת לכמה שעות, לחוות את המקום, ולחזור לקראת הערב לספינה. 24 שעות ביממה אפשר למצוא אוכל, חנויות, בריכה, ברים ומסיבות. יחסית לספינות גדולות יותר, אופציות הבידור מועטות, אך גם הן רבות.

לכל חדר מצוותת חדרנית מסוימת שמנקה את החדר 3 פעמים ביום (אין לי מושג איך היא יודעת מתי אנחנו לא נמצאים). בכל יום מקבלים לו”ז של היום הבא, שכולל את כל הפעילויות על הספינה.

החדרנית מסדרת את החדר 3 פעמים ביום. מג’סטי אוף דה סיס

ביום הראשון, עלינו לספינה ממיאמי. עשינו צ’ק אין כמו לפני טיסה וקיבלנו כל אחד כרטיס עם השם שלו, הכרטיס פותח את הדלת של החדר אבל גם מהווה אמצעי זיהוי ומעין “כרטיס אשראי” שבאמצעותו משלמים על כל האקסטרות בספינה.

בערב הלכנו למופע סטנד-אפ בספינה ולמסיבה בסגנון שנות השבעים. בכל פינה בספינה הייתה מסיבה או נגן פסנתר שניגן.

ביום השני, הגענו בבוקר לנסאו, באהמס. הזמנתי מראש סיור שנורקלים (אפשר להזמין אטרקציות בתשלום נוסף מהספינה). את ארוחת הבוקר אכלתי בהגשה (אפשר לבחור בין חדר אוכל בהגשה לבין חדר אוכל בופה). המלצר השיב אותי עם אישה אחרת בשולחן שלא הכרתי ואיתה אכלתי ארוחת בוקר שהזמנתי מהתפריט.

ב-8:30 יצאתי מהאוניה עם קבוצה של אנשים שכולם נרשמו לסיור ולקחו אותנו עם סירה קטנה לאי בשם Paradise Island. שם חילקו לנו ציוד שנורקלים ויצאנו לשנרקל- נגלו בפני מאות דגים יפיפיים בצבעים שונים. פשוט מדהים.

לאחר מכן יצאנו, מני ואני, לטייל בנסאו. הגענו ל”מדרגות המלכה” ולמבצר המשקיף לים. עברנו בשוק של מזכרות, למוזיאון הפירטים. משם המשכנו לחוף ים יפיפה. החופים בבאהמס הכי יפים בעולם.

החוף בנסאו. הכי יפה שיש. צילום: שלומית סופיוף

משם המשכנו למלון אטלנטיס, מלון מפואר ומדהים עם בריכות יפות אקווריום עם דגים וכרישים, מפלים וגשר מעל נהר. יש שם מגלשה שעוברת בתוך האקווריום של הכרישים, משהו מדהים ומיוחד.

כשחזרנו לספינה התארגנו ל-Formal Night. בכל קרוז יש ערב שמוכרז כ”ערב רשמי”, שבו כולם לובשים חליפות ושמלות ערב. הצלם של הספינה צילם אותנו על רקע של אולם נשפים (מוכרים אחר כך את התמונות ב-20$ לתמונה). אכלנו באותו ערב בחדר האוכל בהגשה.

“פורמל נייט” בספינה.

אחרי ארוחת הערב צפינו במופע של שירי R&B שצוות הבידור של הספינה קיים.

ביום השלישי, הגענו לאי קטנטן בשם Coco-Cay, ששייך בלעדית לחברת רויאל קריביאן. האי שטוף שמש, שופע בדקלים, חול לבן ולהקה שנגנה מוזיקה קריבית. צוות הספינה הכין ארוחת צהריים במקום “על האש”.

להקה קריבית בקוקו-קיי

הסתובבנו באי והגענו לחוף ים מבודד ויפה- היינו היחידים על החוף. שכבנו בערסלים בין שני דקלים ושתינו מקוקוס. היו באי גם דוכני מזכרות.

החוף בקוקו-קיי

בערב אכלנו בארוחת הערב בהגשה. בארוחות בהגשה המלצרים מושיבים עם זוגות ממקומות אחרים בעולם, וזו הזדמנות נהדרת להכיר אנשים. באותו ערב הושיבו אותנו עם זוג מקסים ממקסיקו. פתאום באמצע האוכל, המלצרים התחילו לשיר ושכנעו את כולם לקום ולרקוד מקרנה!

אחרי האוכל שיחקנו בקזינו (הרווחנו 250$). אחר כך עלינו לאולם הקריוקי וזייפנו מול 200 איש.

הקזינו על הספינה

מאוחר יותר הייתה מסיבת בריכה ענקית White Party, שבה כולם לבשו לבן. לצד הבריכה הוגש בופה של סושי וגלידות. ב-2:00 בלילה החלפנו לבגדי ים ונכנסנו לשחייה לילית בבריכה עם חבר’ה מצ’ילה וספרד.

White Party

ביום הרביעי הגענו ל-Key West. היינו צריכים לעבור בדיקה של קצינת משטרה באוניה, כי בעצם נכנסנו שוב לשטחי ארצות הברית.Key West הוא אי מקסים בפלורידה שעדיין משמר את סגנון הבניה הישן של ארה”ב. הוא מתוייר מאוד ויש בו המון חנויות של ישראלים.

ביקרנו במוזיאון הבית של הסופר ארנסט המינגווי (אני מעריצה את המינגווי)- המינגווי גר שם 9 שנים.

דיוקן של המינגווי. מתוך מוזיאון המינגווי בקי-ווסט

לאחר מכן ביקרנו במוזיאון המגדלור שיש בו תצפית על כל האי. המשכנו לחוף, שהוא פחות יפה מהחופים של הבאהמס, אבל גם נחמד. יש בו המון דגים זעירים.

החוף בקי-ווסט

בקי ווסט יש גם שוק נחמד והמון פאבים וברים עם הופעות חיות, יש שם אווירה מאוד תוססת.

חזרנו לספינה ב-16:30 והיינו צריכים לארוז (צריך להוציא את המזוודות למסדרון עד חצות). בערב היה מופע סטנד-אפ נוסף ולאחר מכן מסיבת סיום.

בבוקר למחרת הגענו חזרה למיאמי.

בשורה התחתונהקרוז מומלץ, מתאים כקרוז ראשון, עובר במקומות מדהימים.

תווית מחיר: כ – 600 דולר לאדם (אפשר להשיג מחירים זולים יותר אם מזמינים הרבה זמן מראש).

שיהיה לכם טיוליס נפלא!

אהבתם? עשו לי לייק בפייסבוק!

Comments

comments

2 thoughts on “שייט על הוד מעלתה- קרוז ברויאל קריביאן Majesty of the Seas”

1. שלום רב,
    הבלוג שלך ממש מדהים ומרשים

אני מאוד מעוניין בקרוז וראיתי שרשמת שבמג’סטי אוף דה סי , יש אוכל 24 שעות ביממה.